L’AEPSAN impulsa la Sessió de Seguretat i Ciberseguretat a Santiga

L’AEPSAN impulsa la Sessió de Seguretat i Ciberseguretat a Santiga

El 20 de maig va tenir lloc a Nodus Barberà la sessió Protegir l’Empresa avui: Seguretat i Ciberseguretat als PAE impulsada per l’AEPSAN i l’Ajuntament de Barberà a càrrec dels Mossos d’Esquadra.

L’objectiu de la jornada va ser promoure entorns de treball més segurs i preparats davant possibles riscos.

La jornada va abordar tant aspectes de seguretat física per evitar robatoris a les empreses així com mesures bàsiques de ciberseguretat per protegir dades, evitar fraus digitals i millorar la protecció dels negocis davant amenaces cada vegada més habituals.

Es vol destacar la importància d’incorporar una cultura preventiva i oferir eines pràctiques que ajudin les empreses a treballar amb més seguretat i confiança.

Cartellet de la jornada
L’AEPSAN participa en un taller del PMUS de Barberà del Vallès

L’AEPSAN participa en un taller del PMUS de Barberà del Vallès

Barberà del Vallès va celebrar ahir, 7 de maig, un taller participatiu adreçat a les empreses dels polígons industrials en el marc de l’elaboració del nou Pla de Mobilitat Urbana Sostenible (PMUS).

La sessió va servir per compartir experiències i recollir propostes sobre aspectes com l’accés als polígons, els desplaçaments laborals, l’aparcament i la convivència amb el transport de mercaderies. Les aportacions es van treballar a partir dels resultats de la fase de diagnosi del PMUS, ja finalitzada.

L’objectiu del taller va ser identificar necessitats reals i avançar cap a una mobilitat més segura, eficient i sostenible als entorns industrials del municipi.

Celebració de la Junta Directiva de l’AEPSAN

Celebració de la Junta Directiva de l’AEPSAN

El 29 d’octubre vam celebrar la Junta Directiva en què vam repassar les accions en marxa i vam definir les prioritats per als pròxims mesos.

Durant la sessió vam explicar la nostra trobada amb l’ASEMPIAB, una altra associació empresarial de Barberà del Vallès, amb qui compartim la voluntat de col·laborar en temes com la mobilitat.

També vam informar dels resultats de la reunió amb l’Ajuntament, que manté el seu suport a través de la dinamització finançada per l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

També es va parlar d’un acte amb les empreses de Santiga que tindrà lloc la primera setmana de febrer de 2026. 

A més, vam presentar els plans d’acció del 4t trimestre de 2025 i de 2026, centrats en reforçar la nostra imatge, captar nous socis i treballar aspectes com la mobilitat i la seguretat al polígon.

Finalment, vam destacar la importància que totes les empreses associades ens ajudin en la captació de nous membres per continuar creixent i enfortint la representativitat del polígon.