El 20 de maig va tenir lloc a Nodus Barberà la sessió Protegir l’Empresa avui: Seguretat i Ciberseguretat als PAE impulsada per l’AEPSAN i l’Ajuntament de Barberà a càrrec dels Mossos d’Esquadra.

L’objectiu de la jornada va ser promoure entorns de treball més segurs i preparats davant possibles riscos.

La jornada va abordar tant aspectes de seguretat física per evitar robatoris a les empreses així com mesures bàsiques de ciberseguretat per protegir dades, evitar fraus digitals i millorar la protecció dels negocis davant amenaces cada vegada més habituals.

Es vol destacar la importància d’incorporar una cultura preventiva i oferir eines pràctiques que ajudin les empreses a treballar amb més seguretat i confiança.

Cartellet de la jornada